مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

شعبه‌ی مک‌دونالد در ژاپن می‌خواهد به مشتریانش یک ناگت مرغ از جنس طلای 18 عیار به ارزش 2 هزار دلار بدهد...


به گزارش  cnbc، غول فست‌فود جهان می‌خواهد در فصل تابستان در بخشی از برنامه‌ی تبلیغاتی خود در رسانه‌های اجتماعی، مشتریان را ترغیب به توئیت کردن عکس نوعی از ناگت به اسم Phantom Thief Nuggets بکند که در همه‌ی رستوران‌های مک‌دونالد در ژاپن سرو نمی‌شود و این مشتریان هستند که باید محل سرو این ناگت را با پست عکسهای خود در رسانه‌های اجتماعی آشکار سازند.


 
دوستداران ناگت می‌توانند با پست کردن عکسها و توئیت سرنخ‌هایی درباره‌ی محل این ناگت با هشتگ ژاپنی#怪盗ナゲッツ که به معنای ناگت کایتو است، شرکت کنند و شانس خود را در بردن یک ناگت 50 گرمی از جنس طلا امتحان کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی