مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

آمازون به دنبال یافتن حدود هزار نفری است که در سایت این شرکت، نظرات غیرواقعی و گمراه‌کننده درج می‌کنند.

آمازون در بررسی‌های خود متوجه شده که گروهی از کاربران Fiverr با درج نظرات غیرواقعی، نامعتبر و گمراه‌کننده تلاش داشته‌اند به نفع برند خاصی تقلب کنند. Fiverr یک بازار فروش خدمات آنلاین است که خدمات برون‌سپاری عرضه می‌کند. ظاهراً این ۱۱۱۴ نفر قبول کرده‌اند که با دریافت مبلغی اندک، نظرات دروغین در سایت آمازون بنویسند و از این طریق کاربران را به اشتباه بیندازند. در دادگاه، علیه این افراد شکایت‌نامه تنظیم شده است. یک سخنگوی آمازون گفت: در آمازون اکثر قریب به اتفاق بررسی‌ها و نظرات (reviews) معتبر و قابل اعتماد است و اینها کمک می‌کند که میلیون‌ها کاربر دست به خریدی آگاهانه بزنند. وی با اشاره به اینکه هدف آمازون این است که بررسی‌ها را حتی‌الامکان برای مشتریان مفید و قابل استفاده کند، اظهار کرد: ما همچنان سازوکارهایی برای شناسایی و حذف بخش کوچکی از بررسی‌هایی که قوانین ما را نقض می‌کند در پیش می‌گیریم. وی افزود: ما حساب‌هایی را که از سیستم سوءاستفاده می‌کند مسدود می‌کنیم و مخاطبان را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهیم.

نظرات  (۲)

سلام مطالبتون خیلییییییییی خوبه خیلی خوشم آمد
البته ، تا اونجایی که اطلاع دارم ، سایت آمازون خریدهای مشتریهاش و در بهترین نحو براشون ارسال میکنه . به نظر من باید نظر مشتریهای شاکیش رو بررسی کنه ، شاید انتقادهای سازنده ای باشه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی