مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

مسافران یک پرواز به خاطر تاخیر پیش آمده و عوض شدن مسیر با پیتزا مورد پذیرایی قرار گرفتند.

 

به گزارش توریسم آنلاین، مسافران ایرلاین "دلتا" که قرار بود به آتلانتا سفر کنند، به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوایی و گردبادی که در نزدیکی فرودگاه بود مجبور به تغییر مسیر به "کلمبیا"(پایتخت کارولینای جنوبی) شدند.

 

اما از این مسافران با پیتزا پپرونی و مارگاریتا دلجویی شده و پس از آن عکسهایی در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شد و این ایرلاین به خاطر سرویس خوبی که ارائه داده بود مورد قدردانی قرار گرفت.

 

یکی از مسافران خانم این پرواز گفت: "در طول 20 سال پرواز با ایرلاین های مختلف نخستین بار بود که این نوع احترام و سرویس دهی را دیدم."

 

یکی دیگر از مسافران پرواز در این باره گفت: "بله ! نمی توان آب و هوا را کنترل کرد اما روابط و برخوردها را می شود کنترل کرد. ممنون به خاطر مهمانی پیتزایی که در هواپیما برگزار کردید."

 

این ایرلاین قبلا هم در پروازی دیگر برای عذرخواهی از مسافران دست به چنین اقدامی زده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی