مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

شکلات صبحانه ی نوتلا طرفداران بسیاری دارد پس تعجبی ندارد که این طرفداران بخواهند تمام شکلات را برای خود نگه دارند ، و الان میتوانند از این مرد آلمانی که قفلی برای شیشه ی نوتلا طراحی کرده است تشکر کنند.

واقعیت این است که نوتلا برای خیلی‌ها فقط یک شکلات صبحانه نیست بلکه یک سبک زندگی است و انگار در تمام دنیا بچه‌ها به نوتلا اعتیاد دارند.

این مرد که دنیل نام دارد برای شرکت مبلمان و تاسیسات در برلین کار میکند او از روی علاقه ی بسیارش به شکلات این قفل را اختراع کرد.او اظهار داشت که فرزندان دوستش همیشه از شکلات نوتلای دوستش میخوردند جالب اینکه این ایده در ابتدا میان او و دوستش جنبه ی شوخی داشته.


او یک قفل آکریلیک برای دوستش طراحی کرد که بر روی درپوش شیشه چفت میشود و از طرفین نیز امن میباشد که هیچکس نتواند درپوش را بدون باز کردن قفل بردارد.


این مدل او کاملا مفید واقع شد و بعد از مدتی او این قفل را در سایت eBay برای فروش گذاشت. که حدودا ١٠٠٠ عدد از این قفل ها برروی این سایت فروخته شد که قیمت هر کدام حدودا ٩.٩٩ € بود . او حتی قصد گذاشتن مارک تجاری ( قفل نوتلا) برروی این قفل ها دارد.
او بیان کرده است که آکریلیک قابل شکستن دارد بنابراین انتظار می رود که نسخه ی فلزی این اختراع  نیز بیرون آید


 


نوتلا که تحت مالکیت یک شرکت ایتالیایی به اسم Ferrero است هنوز پاسخی به این اقدام مبتکرانه نداده است. پیش‌تر در سال 2013 نوتلا به درخواست هواداران‌اش تن داد و روزی را که آن‌ها به عنوان روز جهانی نوتلا اعلام کرده بودند پذیرفت.


نوتلا یک شکلات فندقی ایتالیایی است که در سال 1964 روانه‌ی بازار شد. نوتلا در ابتدا Supercema نام داشت و بعد از ورود به بازار دهان خیلی‌ها را آب انداخت و خیلی‌ها در همین ایران خودمان با این شکلات خوشمزه‌ی صبحانه خاطرات زیادی دارند.

نظرات  (۲)

والا ما ک تاحالا نخوردیم چ برسه به خاطره
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۸ سمانه حببیبی
چه ابتکار جالبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی