مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

برای افرادی که برای سفر به شمال کشور تحت هر شرایطی جاده چالوس جاده شماره یک است، بعد از گذراندن ترافیک جاده کرج و وارد شدن به روستای زیبای آسارا، لبنیات دهاتی قطعا یکی از محبوب ترین مکان ها برای توقف و استراحت و خرید مواد لبنی مورد نیاز برای گذراندن یک سفر خوب و شیرین است.

 لبنیات دهاتی با تولید ماست های محلی بی نظیر و بستنی های تازه ای که نمیتوان از آنها چشم پوشی کرد تبدیل به یکی از مکان های محبوب برای مسافرین شده است. عرضه محصولات طبیعی با بسته بندی بهداشتی، با نامی که خواه ناخواه در ذهن مشتری طبیعی بودن و محلی بودن را القا میکند برای فردی که در دوره ای زندگی می کند که همه ی محصولات غذاییش آغشته از مواد نگهدارنده و شیمیایی است و هر روزه در معرض پیام های بهداشتی درباره بیماری های حاصل از این نوع محصولات است، بسیار ترغیب کننده است.

دهاتی یکی از برندهای سنتی ایرانی است که سعی در به روز شدن دارد، طراحی لوگو( هرچند به احتمال زیاد شباهت زیاد لوگو دهاتی با کاله در این برهه از فعالیت دهاتی آخرین مسئله نگران کننده برای این برند است)، نمای زیبای ساختمان و سیستم فروش منظم، طراحی وب سایت (هرچند خیلی ابتدایی است و جای کار زیادی دارد) نشانه خوبی از تمایل این برند به بهتر شدن است. دهاتی توانسته در مکان جغرافیای مشخص و محدود به موفقیت بزرگی برسد. در این دوره از زمان که دهاتی توانسته اعتماد مردم را به خود جلب کند، به نظر می رسد در صورتی که برنامه دقیقی برای مبدل کردن این برند به یکی از بهترین های صنعت لبنی کشور وجود داشته باشد، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. دهاتی علاوه بر پتانسلی که برای مبدل شدن به یک برند خوشنام در عرصه تولید محصولات لبنی محلی دارد، توانایی مبدل شدن به یک منطقه استراحتگاهی خوب، مکانی نه به بزرگی و گستردگی مهتاب در اتوبان تهران – فم، ولی با استانداردهای مناسب و با امکانات بهتر برای مسافرین را دارد.

برندهای خوب ایرانی برای موفق شدن نیاز به یک برنامه دقیق، استفاده از مشاورین خبره و حمایت بی چون و چرای انجمن های صنفی آن صنعت دارند. بدون اینها تولید ملی و برندهای ایرانی راهشان به ترکستان است.

 

نظرات  (۱)

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۷ محمد شمسایی
خیلی محصولات خوبی داره من هر موقع رفتم چالوس بستنی هاشو خوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی