مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.


 یک جفت کفش رایگان در ازای عبور سریع از کنار تبلیغ ریباک!!!


به گزارش ام بی ای نیوز،یک شرکت تولید کننده لوازم ورزشی سال ها است که این کار را انجام می دهد. آگهی های تبلیغاتی در فضای بیرون مردم را به شرکت در یک مسابقه دو در مقابل تصویری دیجیتال از دونده ماراتون آمریکایی، رایان هال تشویق می کردند. در ادامه آن ها از مردم می خواستند تا با دویدن بر روی یک تردمیل جهنمی به سرعت یک دونده ماراتون برسند

 

حالا ریبوک نیز به این دنیای جالب وارد می شود.

چند روز پیش در استکهلم، این برند یک آگهی تبلیغاتی مجهز به دوربینی جاساز و یک فناوری رددیابی برای اندازه گیری سرعت حرکت رهگذران را نصب کرد. جایزه عابران با سرعت بیش از 17 کیلومتر در ساعت یک جفت کفش جدید بود

 

 

به گفته مارکوس شرام، یک فرد خلاق در آژانس تبلیغاتی Animal، کارمندان آن جا هیچ نظر خاصی درباره سرعت 17 کیلومتر در ساعت ندارند اما این عدد مردم را به انجام فعالیت تشویق می کند. کارمندان واقعا به ایده تبدیل یک بیلبورد کلاسیک به وسیله ای پر سر و صدا و منحصر به فرد علاقمند هستند. در ادامه ضمن ایجاد امکان کسب تجربه ای فوری، به عنوان یک برند، شرایط مناسب برای خلق چیزی واقعا ارزشمند نیز به وجود می آید.

 

به نقل از فیلیپ لاگربک، مدیر روابط عمومی و اجتماعی در زمینه کفش های"Reebok Nordic، هدف از انجام این کار الهام بخشیدن به مردم برای دویدن و عبور از محدودیت ها حتی در صورت عدم حضور در سالن ورزشی عنوان می شود. شعار آن ها "اتخاذ رفتاری انسانی تر" از قبل است

نظرات  (۴)

بخدا که اینا حرف نداره کارشون
بسیار عالی و موثر

خلاقیت باعث ماندگار شدن برند میشه !

واقعاً کفش ملی ما الان کجاست با اون همه قدمت...؟
چه باحال  
کلی حال کردم با حرکت شون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی