مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

پاسخ جالب برگر کینگ به بیلبورد اهانت امیز مک دونالد

چندی پیش شاهد آن بودیم که بیلبورد خنده دار و جالب مک دونالد در فرانسه مسافت های طولانی تا رستوران ها برگر کینگ را نشان می داد. نکته این بیلبورد فاصله 5 کیلومتری رستوران مک دونالد و فاصله 258 کیلومتری رستوران برگر کینگ با آن بود.


اما در ادامه بخش بازاریابی برگر کینگ فرانسه با بی ادبی توسط آژانس تبلیغاتی "Buzzman" پاسخی پیش بینی شده به شیرین کاری مک دونالد می دهد. در تصویر  زیر زوجی را نشان می دهد که پس از دیدن بیلبورد مک دونالد از کنار آن می گذرند.



به گزارش ام بی ای نیوز، برگر کینگ هوشمندانه و طنز آمیز از مزیت امکان دسترسی ساده به یک رستوران فراتر رفته و به منحصر به فرد بودن آن پرداخته است. در عین وقوف به تعداد کم شعبه ها، برگر کینگ با دادن وعده غذایی خوشمزه تر، از آن ها می خواهد تا مسافت طولانی تا رستوران برگر کینگ را طی کنند.
ظاهرا جنگی تمام عیار در فرانسه شکل گرفته است.

نظرات  (۳)

عالی بود به این میگن رقابت
واقعا هم مک دونالد جلو برگر کینگ هیچی نیست ، من خودم 5 دقیقه با مک دونالد فاصله دارم اما 30 دقیقه وقت میزارم میرم برگر کینگ . غذای مک دونالد مفت نمی ارزه ! :)
چه باحال :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی