مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

وب‌سایت آمازون به‌زودی امکان سفارش آنلاین غذا را از رستوران‌های مختلف برای مشتریان آمریکایی خود فراهم خواهد کرد


 وب‌سایت آمازون به ‌زودی سامانه‌ای برای سفارش آنلاین غذا راه‌اندازی خواهد کرد. این سامانه حاصل مشارکت سایت رسمی سفارش اینترنتی Olo ، سازمان تجارت الکترونیک و کمپانی‌های رستوران شیک شک، غذای مکزیکی چیپاتل، فایو گایز و وینگ اسپات خواهد بود.

درحقیقت هیچ ‌یک از این کمپانی‌ها هنوز قراردادی با آمازون امضا نکرده‌اند و در حال حاضر تنها کمپانی غذای رسمی آمازون، یک کمپانی با ۹۰ رستوران ایتالیایی به نام بوچا دی بپو است. بنابراین می‌توان گفت سامانه‌ی رستوران‌های سایت آمازون که امکان سفارش آنلاین غذا و تحویل گرفتن آن در کمتر از یک ساعت را فراهم می‌کنند، هنوز رستوران‌های زنجیره‌ای زیادی جذب نکرده و رستوران‌های فعلی در حال حاضر تنها در ۲۰ شهر ایالات متحده شامل نیویورک، شیکاگو، سیاتل، لس آنجلس و میامی قادر به سرویس‌دهی هستند؛ اما بدون شک این سرویس‌دهی در آینده به شهر‌ها و رستوران‌های بیشتری گسترش خواهد یافت.

از همه مهم‌تر قابلیت سفارش غذا از طریق الکسا، دستیار صوتی آمازون صورت خواهد گرفت؛ شما به یک دستیار مجازی دستور می‌دهید و تنها چند دقیقه بعد غذای خود را تحویل می‌گیرید! این آینده‌ای است که فناوری در اختیارمان قرار خواهد داد و انتظار آن را می‌کشیم. یک فناوری آینده‌‌نگرانه،‌‌ که بی‌تردید به‌زودی رقبای دیگری نیز برای آن پیدا خواهد شد

مهدی خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی