مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

باشگاه اورتون تایید کرد که فرهاد مشیری، میلیاردر ایرانی، 49.9 درصد از سهام این باشگاه را خرید.‏..

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که باشگاه اورتون در حال مذاکره با یک کنسرسیوم دیگر بودند، ‏مشیری که پیش از این جزو سهامداران آرسنال بود، توانست بخش اعظم سهام این باشگاه را بخرد.‏


بیل کن رایت، رئیس باشگاه اورتون به خبرنگاران گفت:" بعد از جستجوی بسیار، فکر می کنم ما شریک ‏بسیار خوبی برای رفتن باشگاه به جلو پیدا کردیم. من در 18 ماه گذشته شناخت خوبی از فرهاد و دانشش ‏در مورد فوتبال پیدا کردم. او من را متقاعد کرد که فرد مناسبی برای حمایت از اورتون است."‏


مشیری هم به سایت اورتون گفت:" از اینکه این فرصت را به دست آوردم تا سهامدار اورتون شوم، ‏خوشحالم. اورتون میراث فوق العاده ای به عنوان یکی از باشگاه های برتر اروپایی دارد. بیل کن رایت به ‏من فهماند که اورتونی بودن، چه معنایی دارد و من مشتاقانه منتظر کار با او هستم تا اورتون را رو به جلو ‏ببریم."‏


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی