مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

 


زارا آی‌پدهایی را در اتاق پرو بزرگترین فروشگاه‌ خود در اسپانیا نصب کرد تا سفارش مشتریان را از داخل اتاق پرو دریافت کند.

 

به نقل از retailgazette، مصرف‌کنندگان می‌توانند بارکد جنس انتخابی خود را پس از پرو لباس اسکن کرده و رنگ و سایز موردنظرشان را انتخاب کنند تا کارکنان فروشگاه اجناس انتخابی جدید را برایشان به اتاق پرو بیاورند، بدون آنکه مجبور باشند برای انتخاب آن از اتاق پرو بیرون بروند. قرار است به زودی تمامی فروشگاه‌های زارا به این تکنولوژی مجهز شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی