مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

همزمان با افزایش مصرف‌گرایی و تغییر نگاه مردم به خرید به‌عنوان یک تفریح و خرید کردن برای لذت نه برطرف کردن یک ضرورت، کیسه‌های خرید نیز در این میان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و استفاده از آنها به یک نُرم بدل شده است.

اگرچه استفاده از کیسه‌های خرید شخصی توسط مشتریان به حفظ محیط‌زیست کمک شایانی می‌کند، اما به نظر می‌رسد کیسه‌های خرید همچنان به حیات خود ادامه داده و از چرخه خرید حذف نخواهند شد. تا آنجا که به برندها مربوط می‌شود، کیسه‌های خرید مشتریان را به بیلبوردهای تبلیغاتی بدل کرده‌اند و به همین دلیل این کیسه ابزاری فوق‌العاده مفید و کاربردی برای برندها محسوب می‌شوند.


ایده

مشهورترین کیسه‌های خرید در نیویورک، کیسه‌های خرید قهوه‌ای کوچک، متوسط و بزرگ Bloomingdale است. این کیسه‌ها به قدری معروف هستند که همه آنها را می‌شناسند و حتی نام Bloomingdale نیز روی آن درج نشده است. نوع کاغذی این کیسه‌ها هنگام خرید به مشتریان تحویل می‌شود اما نوع پارچه‌ای آن رایگان نبوده و مشتریان می‌توانند آن را خریداری کنند.

در لندن فروشگاه Harrods در زمینه استفاده از کیسه‌های خرید در میان سایر فروشگاه‌های رقیب خود با استفاده از کیسه‌هایی به رنگ سبز زیتونی که نام Harrods به رنگ طلایی روی آن درج شده، پیشتاز بود. امروزه فروشگاه Harrods از کیسه‌های خرید به رنگ زرد کم‌رنگ استفاده می‌کند که این کیسه‌ها در سراسر خیابان آکسفورد جلب نظر می‌کند. رنگ زرد این کیسه‌ها به قدری جذاب و جالب توجه است که شما را از فاصله‌ای بسیار دور متوجه خود می‌کند. کیسه‌های خرید بنفش رنگ Liberty نیز منحصر به فرد و متمایز بوده و کیسه‌های قرمز رنگ نایک که هنگام استفاده صدای خش خش از خود ساطع می‌کنند نیز در این دسته جای می‌گیرند.

مردم معمولا بدون کیسه‌های خرید شخصی خود از خانه خارج می‌شوند و مغازه‌داران باید به مشتریان خود کمک کنند تا خریدهای خود را به منزل ببرند. هر طرح و سبکی را که برای کیسه خرید خود انتخاب می‌کنید، فراموش نکنید که نام برند شما به آسانی روی آن قابل تشخیص باشد.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

از نام برندتان روی کیسه‌های خرید استفاده کنید

بهتر است از رنگ سازمانی خود در طراحی کیسه خرید استفاده کنید

لوگوی خود را روی کیسه‌های خریدتان درج کنید.


منبع: فرصت امروز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی