مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

 مجله فوربز سالانه به انتشار نام برترین و تاثیرگذارترین مدیر ارشد بازاریابی دنیا می‌پردازد. امسال هم برای چهارمین سال پیاپی نام فیل شیلر Phil Schiller مدیر ارشد بازاریابی شرکت اپل توانسته است جایگاه اول را از آن خود کند.

 

به گزارش فرصت امروز، فیل که در معرفی محصولات جدید اپل همچون آیفون S6، آیپد پرو و اپل iOS 9 بسیار تاثیرگذار بوده با کسب امتیاز ۶۶۸/۸ رتبه نخست فهرست فوربز را به خود اختصاص داده است. این امتیاز بیشتر از مجموع امتیاز هشت نفر بعدی در فهرست برترین مدیران ارشد بازاریابی دنیا است. اما تاثیرگذاری فیل شیلر فراتر از زمینه بازاریابی محصول بوده است. وی در حوزه‌های مختلف بازاریابی همچون موبایل مارکتینگ، نوآوری در بازاریابی و بازاریابی جهانی نیز تاثیرگذار بوده است. به گزارش آیمارکتور، از آنجا که مسئولیت مدیران ارشد بازاریابی دیگر تنها مربوط به رشد برند نبوده و در رشد و توسعه کسب‌وکار نیز توسعه‌یافته است، توانسته‌اند به نقش تاثیرگذاری در شرکت‌ها بدل شوند.

 

همچنین با تغییر این مسئولیت‌ها چهره مدیران ارشد بازاریابی بیش‌ازپیش بیرون از سازمان‌ها نمایش داده می‌شود و افراد رسانه‌ای‌تر شده‌اند. در فهرست سال ۲۰۱۵ فوربز پس از شیلر دو تازه‌وارد جایگاه دوم و سوم را از آن خودکرده‌اند؛ کوین هاچ‌من مدیر ارشد بازاریابی کی‌اف‌سی ایالات‌متحده آمریکا (KFC US) و کوین کرول مدیر ارشد بازاریابی اسپرینت (Sprint). جایگاه چهارم به مدیر ارشد بازاریابی فیات کرایسلر و الیویر فرانسوا تعلق گرفته است.

 

نظرات  (۱)

انتخاب درستی بود 
ما هم تو کشورمون به این مدیران نیاز داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی