مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

دبیرکل توسعه کسب‌و‌کار بین‌الملل معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری از تمایل بزرگترین های صنعت فناوری اطلاعات اروپا و آمریکا برای ورود به بازار ایران خبر داد.

 

روح‌الله استیری با بیان اینکه شرکت‌های معتبر صنعت ICT اروپا و آمریکا با حضور در پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس و مذاکره با مقامات، خواستار ورود به بازار ایران شدند اضافه کرد: تاکنون با شرکت‌های مایکروسافت، اوراکل و ‌ای بی‌ام مذاکرات خوبی صورت گرفته و این شرکت‌ها برای حضور در بازار فناوری اطلاعات ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های آمریکایی مطالعات گسترده‌ای درخصوص بازار و صنعت ICT ایران داشته‌اند،گفت: با این حال این شرکت‌ها هنوز با احتیاط وارد مذاکره می‌شوند. استیری در تشریح مذاکرات با‌ای بی ام تصریح کرد: این شرکت خواستار مشارکت با دانشگاه‌های معتبر ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در این رابطه مقرر شد معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری، ضمن هماهنگی با دانشگاه‌های ایران از جمله صنعتی شریف، حمایت‌های لازم درخصوص به اشتراک‌گذاری بسته‌های آموزشی ‌ای بی ام در ایران را داشته باشد. وی افزود: البته ما اعلام کردیم که ایران اگرچه بازار مناسبی برای فروش محصولات این شرکت‌ها است، اما هدف ما انتقال تکنولوژی به کشور و سرمایه‌گذاری مشترک است و ایران باید به پایگاه فروش محصولات این شرکت‌ها به منطقه تبدیل شود. مدیرکل توسعه کسب‌وکار بین‌الملل معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری همچنین درخصوص مذاکره با مایکروسافت گفت: نماینده این شرکت بزرگ آمریکایی با اشاره به همکاری با شرکت‌های پاکستانی در زمینه اعطای لیسانس به محصولات داخلی آن کشور،خواستار آغاز همکاری‌های مشابه با ایرانی‌ها شده است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی