مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

علامت تجاری شرکت مک‌دونالد در ایران با نام های تجاری "مک‌فلری" و "McFLURRY" که نام یکی از محصولات شرکت مک‌دونالد است، به ثبت رسیده است...

 بعد از انتشار خبر جنجالی آگهی شرکت مک‌دونالد برای اعطای نمایندگی در تهران و باز کردن فرم ثبت نام الکترونیک نمایندگی‌اش در ایران، حالا اسنادی به دست آمده است که نشان می‌دهد این شرکت بزرگ صنایع غذایی که به نماد آمریکا شهرت دارد، در تاریخ 24/5/1391 درخواست ثبت علامت تجاری کرده است و در تاریخ 25/10/1392 به ثبت رسیده است. علامت تجاری شرکت مک‌دونالد در ایران با نام های تجاری "مک‌فلری" و "McFLURRY" که نام یکی از محصولات شرکت مک‌دونالد است، به ثبت رسیده است.

 

"زهرا معصومی‌پور" کارشناس ثبت شرکت‌ها در گفتگو با خبرنگار مشرق این‌گونه توضیح میدهد که «در بحث ثبت شرکت‌ها، گرفتن نمایندگی با گرفتن شعبه از یک شرکت تفاوت می‌کند. اگر یک شرکت خارجی در کشور نمایندگی داشته باشد با همان علامت تجاری خود فعالیت می‌کند ولی اگر بخواهد شعبه‌ای از آن شرکت باشد با علامت تجاری ثبت‌شده متفاوتی از آن شرکت فعالیت می‌کند.

 

براساس آنچه در روزنامه رسمی به تاریخ 5 مرداد 93 ثبت شده است شرکت مک‌دونالد به مدت 10 سال، علامت تجاری خود را در ایران به ثبت رسانده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی