مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

مدیر عامل شرکت پست اعلام کرد که به زودی سازوکارهای جدیدی را در این شرکت شاهد خواهیم بود و قراردادهای همکاری با چند فروشگاه اینترنتی مثل آمازون،eBay و علی‌بابا به امضا می‌رسد.

 

وی افزود: «اتحادیه جهانی پست در سال ۲۰۱۲ در کنگره‌ای که شکل گرفت، الزاماتی را برای پست در نظر گرفت که پست باید سه وجهی شود و این سه وجه را ایجاد شبکه الکترونیکی، شبکه مالی و شبکه فیزیکی به صورت تواما تعریف کرد.

 

مهری گفت که حدودا ۴۲ هزار نفر نیروی انسانی در شرکت پست مشغول کارند که بیشترین هزینه‌ها را برای شرکت پست به همراه دارند.

 

مدیر عامل شرکت پست با بیان این که این شرکت بیش از گذشته بر روی ارائه سرویس توزیع به فروشگاه‌های اینترنتی تمرکز خواهد کرد، گفت: «در سال ۹۳ حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومان از فروشگاه‌ها و شرکت‌های اینترنتی قبول کردیم و تحویل مردم دادیم. پیش‌بینی‌مان این است که این آمار امسال با حدود ۷ درصد رشد به ۴۰۰ میلیارد تومان برسد.

 

او همچنین از قراردادهایی با شرکت‌های خارجی صحبت کرد و گفت: «با مشارکت بخش خصوصی بحث خرید اینترنتی از فروشگاه‌های خارجی ورود پیدا کردیم.  یک شرکت با eBay قرارداد بسته که امکان خرید مردم از این سایت فراهم می‌شود که  از مهرماه صورت خواهد گرفت. یک شرکت دیگر با آمازون و علی‌بابا قرارداد بسته که مردم ایران بتوانند از این سایت‌ها خرید کنند.

 

منبع: زومیت

نظرات  (۱)

۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۷ سینا حسین پور
پس رقابت سنگینی در انتظار دی جی کالا، بامیلو و دیگر سایت ها هست... با این رقابت های تنگاتنگ خیلی موافقم جون نتیجه به نفق مردمی میشه که دارن خرید میکنن و میتونه تورم کاذب رو از بین ببره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی