مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

خطوط هواپیمایی JetBlue به فکر حل مشکل کودکانی افتاده است که در حین پرواز گریه و برای مسافران مزاحمت ایجاد می‌کنند.به مناسبت روز جهانی مادر، JetBlue  و آژانس تبلیغاتی «MullenLowe» تصمیم گرفتند تا با پاداش دادن به مسافرانی که بچه‌هایشان گریه می‌کنند، از این ناراحتی مکرر لحظات شادی را بسازند.

 

در آگهی تبلیغاتی به اسم «FlyBabies» با هر بار گریه یک بچه به مسافران پرواز از فرودگاه جان اف کندی به شهر «Long Beach» تخفیفی 25درصدی داده می‌شود. این بدان معناست که گریه چهار بچه باعث می‌شود مسافر یک بلیت رفت و برگشت رایگان برای پرواز بعدی با JetBlue را دریافت کند.

به گفته MullenLowe، 40 درصد از آمریکایی‌ها از گریه بچه‌ها هنگام پرواز اذیت می‌شوند. در حالی که احتمال تقلید از این رفتار JetBlue در میان دیگر خطوط هواپیمایی بعید است، اما حداقل رویکرد اخیر نشان می‌دهد گاهی اوقات با اندکی تفکر هوشمندانه شما می‌توانید یک پدیده منفی را به پدیده‌ای مثبت تبدیل کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی