مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

برند Fly Emirate که سال‌ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است. این شرکت متعلق به گروه امارات است و پروازهای منظم روزانه‌ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می‌دهد. فرودگاه بین‌المللی دوبی، قطب این شرکت هواپیمایی به‌شمار می‌آید.

بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه

هواپیمایی امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه است که در هفته بیش از ۳,۴۰۰ پرواز به ۱۳۳ شهر واقع در ۷۴ کشور جهان انجام می‌دهد، همچنین در سال سال ۲۰۱۳ به‌عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان انتخاب شد. این شرکت نزدیک به ۲۰۰ هواپیمای نو و ۱۸‌هزار خدمه پرواز دارد. هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۲ از نظر شمار انتقال مسافر بین‌المللی، در رتبه چهارم بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفت.

تاریخچه برند

امارات پرواز خود را از ۲۵ اکتبر سال ۱۹۸۵ با دو هواپیمای اجاره‌ای بویینگ ۷۳۷ و ایرباس B4 300 از دوبی آغاز کرد. سپس با افزایش کیفیت پروازهای خود، مسیر سفرهای خود را با پیشرفت شرکت، ارتقا داده و از سفرهای منطقه‌ای به سفرهای جهانی تبدیل کرد. نخستین پرواز اروپایی امارات در ژوئن ۱۹۸۷ به مقصد فرودگاه گت‌ویک لندن انجام گرفت. پروازهای شرکت به مقصد خاوردور در ژوئن ۱۹۹۰ با پرواز به سنگاپور آغاز شد. در سال ۱۹۹۸ امارات 40درصد سهام شرکت هواپیمایی ایرلانکا را خریداری کرده و مدیریت این شرکت سریلانکایی را برعهده گرفت. در پی این قرارداد نام شرکت مذکور به هواپیمایی سریلانکا تغییر یافت. در حال حاضر امارات تنها شرکت هواپیمایی در جهان به شمار می‌رود که قادر است مسافران خود را تنها با یک توقف از استرالیا به فرودگاه جان اف کندی نیویورک برساند. امارات اسکای کارگو نام شرکت هوایی باری امارات است.

برند هواپیمایی امارات به‌عنوان حامل پرچم کشور امارات عربی متحده تماما متعلق به دولت دوبی است که این دولت آن را به‌عنوان یک نهاد اقتصادی کاملا مستقل شناخته و روزبه‌روز به افزایش سرمایه‌گذاری در امارات ادامه می‌دهد، همان‌طوری‌که در سال ۲۰۰۱ دولت دوبی برای رشد هواپیمایی امارات با اعلام بزرگ‌ترین سفارش تاریخ هوانوردی به ارزش ۱۵‌میلیارد دلار همگان را به تعجب واداشت و در سال ۲۰۱۱ هواپیمایی امارات با سفارش ۷۰ هواپیما به ارزش ۲۶‌میلیارد دلار رکورد بزرگ‌ترین سفارش تاریخ بویینگ را به نام خود ثبت کرد. هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۱ با جابه‌جایی ۳۴‌میلیون مسافر و حدود ۲‌میلیون تن بار نشان داد مشتاقانه در انتظار آینده‌ای روشن برای صنعت هواپیمایی امارات است.

روش‌های مدیریتی در شرکت

صرفه‌جویی در این شرکت حرف اول را می‌زند، به‌گونه‌ای که کارشناسان، امارات را از نظر کاهش هزینه‌های غیرضروری پس از شرکت رایان‌ایر در جایگاه دوم می‌دانند. هواپیمایی امارات تاکنون عضویت در تمام کارتل‌های بزرگ هوایی را رد کرده است. این شرکت مزایای این کارتل‌ها نظیر افزایش مشتریان را با توجه به هزینه زیاد عضویت در آنها نادیده گرفته است. هزینه سفرهای هوایی با هواپیماهای پهن پیکر برای مسافران این شرکت به مراتب کمتر از هواپیماهای کوچک‌تر است.

همچنین شرکت را قادر می‌سازد که در تمام پروازهای خود مقداری بار اضافی نیز حمل کند که این موضوع درآمد و سود کلی‌اش را افزایش داده است. تمام ناوگان هواپیمایی امارات را هواپیماهای نو تشکیل می‌دهند، این موضوع مصرف سوخت شرکت را کاهش داده است. جوان بودن این شرکت سبب شده با هیچ‌یک از مشکلات معمول شرکت‌های بزرگ هواپیمایی همچون دیوان‌سالاری، هزینه‌های زائد و اعتصاب‌های کارمندان مواجه نباشد.

اسپانسرینگ باشگاه‌های بزرگ

امارات هواپیمایی رسمی بازی‌های جام جهانی ‌فوتبال ۲۰۰۶ آلمان بود. همچنین از آغاز فصل ۲۰۱۳ لیگ فوتبال اسپانیا طی قرارداد ۱۷۰ میلیون یورویی به مدت ۵ فصل حامی باشگاه رئال مادرید است. هواپیمایی امارات حامی مالی باشگاه فوتبال آرسنال در لیگ برتر انگلستان نیز بوده و نام ورزشگاه جدید این باشگاه نیز به نام این برند هواپیمایی است.

نظرات  (۱)

من از پروازهای این شرکت استفاده کردم واقعا خدماتشون عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی