مهدی خانی مشاور تبلیغات

مهدی خانی در این وب سایت تلاش میکند تجربه های خود را در حوزه تبلیغات٬دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با شما به اشتراک بگذارد.

جک دورسی که هفته گذشته توسط سهامداران به سمت مدیر اجرایی / CEO به‌صورت دائمی/ Permanent برگزیده شد، پیشنهاد داد تا امید کردستانی رئیس هیئت‌مدیره / Cahirman یا رئیس برد اجرایی توئیتر شود.

مدیر ایرانی‌الاصل گوگل که پس از ترک چندساله این کمپانی سال گذشته مدیریت اداره بیزینس را از «نیکش آرورا» گرفته بود، اینک پست جدیدی به وی پیشنهادشده تا گوگل را به مقصد توئیتر ترک کند. 

امید پس از ایجاد کمپانی آلفابت و تغییر سمت‌ها در گوگل در تابستان امسال، عملاً نقش مشاور را بدون حمل عنوان شغلی رسمی در گوگل در اختیار گرفته بود و از پیشنهاد جک دورسی به دلیل جذابیت جدید استقبال کرده است.

مدیران گوگل شخصاً از اظهارنظر درباره این خبر خودداری کرده، هرچند سخنگوی گوگل ابراز خوشحالی کرده و سمت جدید را به وی تبریک گفته است. ممکن است به‌زودی جانشینی برای وی معرفی کنند اما قطعاً آن‌ها از رفتن کردستانی خوشحال نیستند چراکه مرد بزرگی را از دست دادند.

اما به گفته کارشناسان نقش و موقعیت کردستانی در توئیتر جنبه سمبلیک دارد تا این کمپانی از بحران چندماهه مدیریتی بیرون بیاید.

کردستانی شماره 11 کارمندان گوگل بود که از سال 1999 با ترک کمپانی نت اسکیپ به گوگل پیوست و برای اولین بار گوگل را به سوددهی رساند.

امید کردستانی که از سال 2012 بدین سو فقط 11 بار توئیت کرده در تازه‌ترین پست خود چنین نوشت:

 Excited to work with @jack

قطعاً با ورود کردستانی، توئیتر رنگ و بوی تجاری بیشتری به خود می‌گیرد و باید منتظر محصولات جدید توئیتر در ماه‌های آینده باشیم.

سهام توئیتر با انتشار این خبر بالا رفت و به 29.71 دلار در هر سهم رسید.

 

منبع: خبرآنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی