یک عمر طول میکشد تا بتوانید اسم و رسمی برای خود بهم بزنید، اما با یک اشتباه کوچک در عرض یک دقیقه آن را نابود می کنید.
شکست
فولکس واگن این اصل را در بازاریابی اثبات میکند. فولکسواگن یکی از محبوبترین
برندها در میان مردم است و همه تبلیغات به یادماندنی این برند را در خاطر دارند.
هنوز هم باور رسوایی این برند بزرگ سخت است.
چندی
پیش فولکس واگن، خودروساز آلمانی از سوی آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا متهم به
تقلب در آزمایش آلودگی هوا شد. این خودروساز در برخی از مدلهای دیزلی خود از نرمافزارهایی
استفاده کرده بود که میزان آلایندهها را هنگام معاینه فنی کمتر از اندازه واقعی
نشان میداد.